Avui hem iniciat el tercer trimestre fent les nostres mones de Pasqua.
Hem passat una bona estona i hem tingut un esmorzar ben diferent.
Hem passat una bona estona i hem tingut un esmorzar ben diferent.
Els nens i nenes de tercer estan treballant el tema de les plantes i quina millor manera que fent-lo observant-les directament.
Ja fa un temps que estem treballant en el nostre jardí vertical i ... amb la col·laboració de tots i totes ja ho estem guarnint amb plantetes. Què contents estan amb el seu jardí!
Avui hem visitat la biblioteca del barri i hem aprofitat per agafar en préstec llibres sobre els volcans, el projecte que hem començat i sobre el que volem aprendre moltes curiositats.
De veure tants llibres xulos ens han vingut moltes ganes de llegir. Ho hem passat molt bé!
No es cosa fàcil aprendre a dir les hores però de manera cooperativa ho estem aconseguint. A més, ens ho passem molt bé amb els miniprofes !
Avui al laboratori hem fet uns experiments per crear una làmpada de lava.
Els nens i nenes han gaudit molt de l’experiència , es veu que fer de científics els hi agrada ;)