divendres, 26 de juny del 2026

I fins aquí hem arribat...



Després de molts anys compartint experiències, activitats, projectes, sortides, colònies i un munt de moments especials a través d’aquest blog, ha arribat el moment d’acomiadar-nos d’aquest espai.

Volem agrair a totes les famílies que ens heu acompanyat durant aquest temps, llegint les publicacions i seguint el dia a dia de l’escola. Aquest blog ha estat una finestra oberta per mostrar tot allò que fem i, sobretot, tot allò que aprenen i viuen els nostres alumnes.

A partir d’ara continuarem compartint els moments més destacats de la vida de l’escola a través de les nostres xarxes i plataformes, on podreu seguir-nos i veure fotografies, activitats i novetats del centre.

Gràcies per formar part d’aquest camí i per continuar al nostre costat.

Equip Escola Piaget

dilluns, 8 de juny del 2026

🎶 El meu cos: un final de curs espectacular! 🎭

Per acabar aquest increïble curs de 3r, hem gaudit de l'espectacle "El meu cos", una experiència musical plena de ritme, emocions i sorpreses.

Hem cantat, ballat, rigut i participat en una proposta artística que ens ha fet reflexionar sobre el nostre cos i totes les seves possibilitats. Ha estat una manera fantàstica de celebrar tot el que hem après i compartit aquest any.

Un final de curs brutalíssim per a un grup de 3r que ha viscut moltes aventures i ha crescut molt al llarg d'aquests mesos.

🎵✨ Gràcies per aquest espectacle tan especial! ✨🎵






























dimecres, 3 de juny del 2026

Colònies!!🦊🏊‍♂️🎭🎤🌳💚

Les colònies d'aquest any han estat superxulíssimes i plenes de moments que no oblidarem!

Hem fet un munt d'activitats divertides. Vam participar en una gimcana on vam haver de superar proves, treballar en equip i demostrar tot el que sabíem. També vam gaudir molt a la piscina, on ens vam refrescar, jugar i passar una estona genial amb els companys i companyes.

Una de les activitats més emocionants va ser el corredor, que ens va fer riure, cridar i viure moments de nervis i diversió. I, sens dubte, una de les nits més especials va ser la visita inesperada del zorro! Ens va sorprendre mentre dormíem i va deixar tothom amb moltes històries per explicar.

A més, vam demostrar els nostres talents al gran Got Talent de les colònies. Hi va haver balls, cançons, actuacions divertides i moltes ganes de passar-ho bé. Tots els participants ho van fer espectacularment!

Han estat uns dies plens d'aventures, rialles, amistat i moments compartits que guardarem per sempre a la memòria. Gràcies a tots els nens i nenes per fer que aquestes colònies hagin estat tan especials!

📸 Ara us deixem un recull de fotografies perquè pugueu reviure alguns dels millors moments d'aquesta gran experiència!

Ja tenim ganes de repetir! 🦊🏊‍♂️🎭🎤🌳💚