dimarts, 14 de febrer del 2017

La nostra disfressa

Ens disfressarem d'egipcis!


A continuació us mostro com he fet la disfressa, tot i que segur que a vosaltres us en sortirà més xula ;)

Us he de dir que la corona que veieu a la foto l'hem canviat. Estem fent unes molt més xules i més d'egipcis, jejeje.

Un altre consell, "el collaret " feu-lo més petit que el meu, crec que quedarà millor. I podeu guarnir-lo com volgueu, símbols egipcis, triangles, ...No cal que el feu igual al meu, tot i que estaria bé fer-ho tots dels mateixos colors (daurat i blau).

Avui hem començat a fer la corona, amb unes serps que fan por ;). La setmana que ve, a plàstica, les acabarem però possiblement no tinguem  temps per fer el collaret sencer, com era la nostra intenció. Si arribat dimarts vinent no heu fet el collaret a casa que portin altre vegada el material i mirarem de fer aquí el que poguem durant la classe de plàstica.

Ànims, famílies, ens quedaran unes disfresses ben xules!

Senyo Ana













El nostre joc de les emocions


Es diu que no s'ha de jugar amb les emocions dels altres, però nosaltres avui ho hem fet . En bon sentit, és clar ;)

Ja fa uns dies que els nens i nenes de tercer s'havien fet fotos a casa mostrant diferents emocions. Aquesta tarda les hem anat repartint per grups i classificant-les. Hi ha hagut moments molt divertits! Quines cares més gracioses! Tot i que també hi havia unes bones cares d'enfadats, jeje. 

Moltes gràcies a totes les famílies per ajudar-me a fer possible aquest joc, que encara no ha acabat...ens queda el concurs!!!

Aviat serà la jornada de portes obertes (març) i m'agradaria convidar-vos a venir i jugar a aquest joc i a d'altres més amb els vostres fills. 

Senyo Ana



divendres, 10 de febrer del 2017

President de la setmana i cartells pel carnaval

Avui hem fet uns cartells molt creatius per anunciar la rúa de carnaval i la novetat d'enguany...el concurs de disfresses!

A veure quin serà el cartell guanyador...

I per acabar la setmana...nou president! Enhorabona, Dídac! :-)



divendres, 3 de febrer del 2017

Noa, la presidenta de la setmana

Aquesta setmana és la Noa la que s'emporta l'estrella.

Enhorabona, Noa! Sempre aplicada i treballadora. Continua així :)